Sunday, April 12, 2009

Dockers murah kat KB

Last week , aku balik kelantan ambil bini dan anak2 . Lepas 2 minggu bini berpantang kat sana dan selesai menyunat anak (baby) maka sampai time utk balik kesini. cuti pun dah nak habis dah...

dlm masa yg singkat tu sempat bawa pi anak ke KBMC check sikit. kita pun tak tau sangat sakit baby ni, kena tanya yg pakar. dlm pada sempat singggah kat KB Mall. Plan nak cari wallet ngan belt. Yg dok ada dah tahap uzur sangat. masuk saja pasific first sekali nampak dockers corner. lama dah bekenan kat dockers ni tapi harga macam tak mampu saja.

Suddenly nampak satu sudut discount 50%. terkejut jg tgk yg discount tu seluar dockers. memandang aku seorg pengguna yg bijak, aku check dulu harga, mana tau dia naik harga lepas tu discount, just nak mohong orang.

Setelah diteliti aku rasa ni betul punya sale ni. harga asal dia start at RM188 above,dapat
RM 95. geram punya pasai angkat jg lah, pi duit gaji bulan ni. Lari budget. Aku tanya salegirl situ apasal murah, dia kata nak clear stock. mungkin stock lama kut aku beli ni. Tak kisahlah teringin sangat nak pakai dockers.

KalAu korang nak beli dockers murah cubalah pi kat KB mall. Tapi aku tak jamin ada ka tak dak lagi. ni betui ori bukan reject punya....

No comments:

Post a Comment