Saturday, April 18, 2009

Berjalan di KL

Last week , aku kena outstation di KL. Bukan pi makan angin , tapi kena siapkan projek baru kilang aku. Dapat stay kat Summit USJ. Keja kena buat kat Puchong. Dekat ½ jam juga untuk pi sana termasuk ngan jam..


Kat sana client kilang aku bawa pi makan ayam kampong kat satu R&R Awan Besar, lebuhraya KESAS. Boleh tahan juga. Seat sampai kena beratur, punyala ramai. Apapun aku bedal saja sampai dua ketui… kebetulan ada orang belanja… he..he.. thank youlah Faizal ngan Fairuz pasai sanggup belanja kami....


Malam last aku kat sana Megat ngan Amir nak jalan KL. Kami pun pi KL. Masuk terowong SMART tup tembus kat Bukit Bintang. Magik juga. Tak pernah masuk. Planning nak pi KLCC. Bukit bintang pun layan ajalah. Depa nak pi Low Yat. Aku yang berasa cekap sikit pasai tempat kat KL ni pun bawa pi lah depa. Malangnya Low Yat dah nak tutup. Jalan jalan ajalah. Jalan tok sah dok cakaplah jam nak mampos. Boleh tengoklah perangai hodoh rakyat Malaysia kat sini. Yang menarik perhatian aku, ada yang cari makan jadi patung. Macam negara Barat yang lingkup tu lah…. Apa apa pun KL tetap tak sesuai untuk kami menetap….. kalau terpaksa..... nasib la....


No comments:

Post a Comment